Ermenek Denetimli Serbestlik Müdürlüğümüz tarafından, yükümlülerin topluma uyum sürecine katkı sağlamak ve çevre bilincini artırmak amacıyla fidan dikimi etkinliği düzenlendi.
“11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü” olan 11.11.2025 tarihinde Ermenek- Mut Karayolu 10. Km’de bulunan Adalet 2 Orman Sahasında gerçekleştirilen etkinlik kapsamında; Ermenek Cumhuriyet Başsavcı V. Ömer Faruk ÖZKAYA, Cumhuriyet Savcıları Mehmet Bekir ÇOŞKUN, Emre SOYDAN, Hakimler Büşra Zeliha SOYDAN, İrem LİMAN ÖZKAYA, denetimli serbestlik ve ceza infaz kurumu personeli ve 13 denetimli serbestlik yükümlüsünün katılımı ile 40 fidan toprakla buluşturuldu.